englaand

Det var fan heller igar. Men jag hoppas att ni har overlevt, det har iaf jag.
Berattar lite snabbt om min underbara resa for er innan vi lamnar landet.
Fredag da. Vaknade som vanligt hos Hancocks och drog upp for att traffa Fords och Winters hos Winters. Vi spenderade dagen genom att ga pa stan, hittade tyvarr inget eftersom Brad och Josh stressade sonder mig. Pa kvallen var det forsta festen. Och det var heeeel galet. Vi dansade sonder till all konstig musik, shotade tequila och nubbe med vara foraldrar, badade i poolen i underklader nar det var typ 5 grader. For javla kul! Sen somnade jag och Josh i soffan medan vi kollade pa film, som vi gjorde varje dag.
Pa lordagen sa vilade vi forts upp oss sen drog vi ut pa picknik uppe pa nagot berg. Sen kom vi hem, sa skulle foraldrarna ha fest har, sa jag och Josh akte hem till Winters dar vi tog det galet lugnt. Alla var helt sega och bakfulla, sa vi gjorde inget. Typ sjong singstar...kanske inte den roligaste kvallen men skon var den.
Igar var det sjalva festen, Sue fyllde femtio. Pa dagen akte vi in till stan igen, dar jag hittade smycken och en jacka. Efter det sa akte vi hem och gjorde oss klara for festen, som latt var den roligaste kvallen. Vi dansade pa dansgolvet, sprang runt pa golfbanan och gjorde massa bus och jag kan bara saga att jag verkligen mar piss idag.

Dom har dagarna i England har varit helt galet bra och dom basta jag upplevt och jag vill verkligen inte hem. Saker har hant som verkligen inte borde namnas sa det som hander i england stannar i england. Det blir nog bast sa for alla.
Nu ska jag spendera mina sista minuter har med mina underbara vanner och sen aker vi hem. It sucks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0