everybody knows that there is a party at the end of the world

Andra skoldagen var minst lika bra, förutom kanske vädret. Det har varit regn/sol hela dagen, antingen kallt eller varmt. Det har inte bestämt sig. Imorgon är det iaf fredag, vilket betyder dagen innan helgen. Guud vad skönt det kommer bli och vad skönt det är att längta till helgen! Jag kommer inte ihåg förra gången jag verkligen längtade till fredagen, för det betyder att det skulle bli helg!
Planen idag var att ha dubbelträning, för löp med laget och sen body balance..men det regnar. Och jag vill inte springa i regn och det tror inte jag att någon annan vill. Så jag vet inte, verkligen inte. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0