man vet inte om man ska skratta eller gråta?

Förlåt för damp inlägget och förlåt för ingen update på kläderna. Ger er än i det här inlägget isl!
Kvällen var som sagt bra, vi käkade på berri och sen drog vi upp till Saga och kollade på Dear John och The blind side! Jätte bra filmer.
Nu är jag hemma och ska hoppa ner i sängen. Ska spendera natten i huvudstaden imorgon och behöver mina krafter. Ska upp själv, så det blir en intressant upplevelse. Inte för att jag inte hittar, utanför att jag känner mig som ett mongo utan vänner. Men snart är jag kanske det...ha.


Det blev:
Svart tröja: MQ
Kavaj: HM
Shorts: Gina Tricot
Ring: Guldfynd
Berlock armband (♥) : Ur&penn

Godnatt
/mj♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0