myz-kvälll

Mötte som sagt upp L&J och vi drog till lotten för att i Mariefred finns det lite att göra. Sedan bestämde vi oss för att köpa popcorn så vi gick till statoil och mötte där upp Saga. Tillsammans gick vi hem till mig för att sitta i mitt kök och snacka om allt och allt. Sen drog dom hem för en stund sen, så nu är jag ensam. Men jag ska snart krypa ner, måste bara bädda.........
Imorgon händer inget speciellt, ska nog träna och sånt. Sen får vi se hur vädret ser ut. Det ser nu ut och bli 21 grader med sol och moln, så det kanske blir en utomhus dag.
Nu ska jag fortsätta och lyssna på All Time Low – Painting Flowers som jag spelas i mina högtalare 24/7 och taggar upp mig för måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0