the dj got us fallin in love agian

Jag blir galen. Watchxonline fungerar inte. Jag har inget att göra på kvällarna. Det här suger sten hårt.
Berättar bara lite snabbt om dagen. När jag vaknade åkte jag och mamma in till strängnäs för att köpa skol saker. Vi kom hem med en pärm, ett stort block, en kalender och sånt skit, sen fick jag även ett armband, en ring, ett par örhängen, ett par tights, och sen små saker till rummet.
Efter det gick jag på mitt första body balace på evigheter, underbart var det. Jag längtar faktiskt till nästa torsdag, då jag får göra det igen.

För tillfället sitter jag och går igenom våra scheman, samtidigt som jag jämför det med samhällets. Det ser liknande ut vilket gör mig glad. Men mest glad blir jag över att jag överhuvudtaget förstår något. Det står bara massa G1021 och skit vilket gör mig snurrig i skallen. Men nu när jag ser det, så börjar jag förstå att jag snart börjar gymnasiet. Så jävla läskigt men ändå så roligt...det går inte att beskriva känslan. Men jag har nog inte varit så här exalterad på att börja skolan.

Nu ska jag återgå till att svära över watchxonline, kolla på scheman och sen kanske spela sims.

Godnatt
/mj ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

tanka då, om detdär online inte funkar? :D

2010-08-13 @ 11:30:11
URL: http://eemeliehenriksson.blogg.se/
Postat av: molly

e: men det tar 233 år ;)

2010-08-13 @ 13:05:42
Postat av: Emelie

nej, inte alls :d tar max en kvart!

2010-08-13 @ 14:13:23
URL: http://eemeliehenriksson.blogg.se/
Postat av: molly

inte för mig ;D

2010-08-13 @ 14:28:24
Postat av: Olavalva

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2011-01-04 @ 13:56:33
URL: http://olavalva.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0