the world better prepared, when im a billionaire

Går dagen var faktiskt riktigt bra. Fanny kom hem till mig och så gick vi till Ludwig, där vi träffade massa. Sen under kvällen fylldes huset på med massa trevligt folk och otrevliga mygg. Just nu ser det verkligen ut som om jag har massa bölder på benen, och det är ganska osnyggt. Även fast jag hade tjocka latex tights (typ) så var jag halvt uppäten.
Men kvällen spenderades mest ute, eftersom det var kanske 500 grader i huset eller uppe på Ludwigs rum, med en massa folk och lyssnade på musik. Kvällen var riktigt chill och jag får la tacka Ludwig!
Idag vaknade jag hos Fanny vid halv tre tiden. Vi kollar på massa avsnitt av danska PH innan vi hade träning. Löpträning med laget och sen gymmet med Fanny. Nu ligger jag hemma och äter hallon och kollar på mer PH. Jag är återigen beroende.
Men sen ska jag sova, för imorgon börjar skolan på allvar!

Godnatt
/mj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0