you know my love is always on your side

Long time och det ber jag om ursäkt för. Jag har nämligen inte haft tillgång till dator.
Men under dagarna har jag varit på skärholmen, heron, umgåtts med vänner, kollat på för mycket film, åkt moppe till donken, och gjort allt för lite på dagarna. Allt det här har jag spenderat med Fanny, super trevligt att träffa henne efter ett långt uppehåll.
Det lär inte bli så mycket uppdatering dom nästa dagarna heller, jag är uppbokad ända fram till vi börjar skolan. Senare idag ska jag träffa Josefin för kanske sista gången innan hon drar ifrån mig i ett helt år och sen träna första utomhus träningen med laget för säsongen. Men jag hör av mig senare, nu ska jag be att watchxonline ska fungera. Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0