lista

Du heter:

Molly Paulina Jonsson Öhlen M.


Smeknamn:

Molly...för så pass rolig är jag.


Låt som när du är ledsen sörjer till?

allt med kent


Beroende av:

harry potter&serier


Vad tror folk om dig?

en halvt mongolido bitch


Stämmer det?

mongo, ja. bitch, ibland.


Vad får du oftast komplimanger för?

mina hälar


Hur imponerar man på dig?

få mig att skratta och vad dig själv så är jag din.


Skrattar du ofta för dig själv?

jag är ju rolig, så det är klart jag gör


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

"ne, det är bara att lägga sig i sängen, det är inte så svårt :)<3" kan nog misstolkas lite


Hur svarar du i mobilen:

ah, det är molly, eller: vad vill du?


Vem ringde dig senast?:

Pappa


Vad sa den du senast pratade med i telefonen:

frågade om jag ville ha cola


Hur många timmar sov du inatt?

jag sover alltid för lite


Sov du ensam:

min teddybjörn fick joina


Brukar du komma i tid:

har nog aldrig hänt


Hur känner du dig nu:

för pigg


Vanligaste färg på dina kläder:

svart...fortfarande lika roliig


Vad tycker du om fötter:

inte så äckliga som alla säger


Vad saknar du:

frihet


Hade du en bra kväll igår:

jahaa du


Favorit dryck på morgonen:

oboooooy


När brukar du oftast gå och lägga dig:

någon gång efter bolibompa


Är du blyg?

sometimes


Sysslar du med någon idrott:

kllllllllllart som fan


Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

ohno,


Har du spytt offentligt:

jo, dock inte så mycket minne av det


Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:

kolla på porr öppet, spana in killar i duschen, ta en tjej bakifrån, slå i pungen och bevisa att det inte gör så ont som alla säger, dricka öl.


Är du nöjd med ditt liv:

kan bli bättre, men jag kan verkligen inte klaga


Är du bortskämd?:

jora


Vad gör du i morgon:

senare idag ska jag till h-eron


Vad är det värsta du vet?:

folk som inte kan stå för det dom säger


Har du bra vänner och äkta vänskap?:

helt jävla klart, jag har nog dom bästa


Vad är det finaste du fått?:

mitt liv är en fin gåva


En speciell dag du minns:

första dagen jag började läsa harry potter


Du samlar på:

minnen


När grät du senast:

yesterday,


Vad skulle du göra om du vann en miljon:

shoppa, shoppa, shooooooooooooooooooppa


Vill du gifta dig:

verkligen


Vill du ha barn:

verkligen


Är du musikalisk?:

hahahahahahhaha, skön


Bor dina föräldrar tillsammans:

japps


Har du någon gång gråtit dej till sömns?:

jora, det har hänt x antal gånger


Biter du på naglarna:

ursneeeeej


Beskriv dig själv med 3 ord

- omtänksam, bra lyssnare och barnslig


Har du många bra vänner?

- ah, fast jag har dåliga också


Vad är det bästa som har hänt dig?

- mina braiga vänner


Vilka är dina rädslor i livet?

- insekter, bli lämnad/sårad, lukta illa


Vad heter din bästa vän och vem är han/hon?

- isak fors, min bästa killkompis som alltid finns där
mathilda adrian, min bästa tjejkompis, som är underbar på alla sätt och vis


Vad tycker du om att göra på din fritid?

- träna, tennis, innebandy, vännerna, upptäcka saker och ting


Tycker du om någon just nu?

- ja, jag hatar aldrig alla


Om du svarade ja, så varför eller om du svara nej, så varför inte?

- det går inte att hata alla


Finns det någon person som du verkligen avskyr/hatar?

- Jo, det finns det


Om du svarade ja, finns det någon möjlighet att förlåta den personen och börja om på nytt?

- ledsen.


Har du några syskon?

- en storebror och en halvsyster (nenene)


Står du nära dem?

- närmare än vad ni kan tänka er. Jag skulle offra livet för dom båda


Är du en träningsperson eller latar du dig hellre hemma framför tv:n?

- verkligen båda. Träna är underbart, men att ligga framför tv en regnig dag, muuums


Idrottar du?

- har jag inte haft den frågan?


Om du svarade ja, vad utövar du för sport eller gymmar du bara?

- Jag har idrottat så länge jag kan minnas. Jag började gå på dans när jag var runt fyra, vid sex års åldern började jag åka skridskor och skidor i hopp om att pappa skulle få en sån tjej. vid den åldern började jag även på golf.  när jag var sju började jag på fotboll, vid tio började min hektiska period, jag började på tennis, fotboll, handboll, golf och dans/teater. sen vid tretton blev det innebandy på det. nu har vi bara tennis,innebandy och gym kvar och snart dans. alla dessa år som halvt träningsnarkoman har gett mig skador på knät, båda fotlederna, armbågen, sen små skador i leder. men jag kommer aldrig sluta, det är en stor del av mitt liv och utan så kan jag knappt överleva


Välj en av dina vänner och beskriv han/hon så utförligt som du kan

- jag väljer många och beskriver dom lite halvt.
isak fors - bästavän sedan ettan. har gått i samma klass och vet nästan allt om varandra. vi står sjukt nära ännu idag, och även fast vi har glidit ifrån varandra ganska mycket under åren, så hittar vi alltid tillbaka. han är personen som alltid finns där, i vått och tort.
lovisa ejderstav - lovisa är en person jag har kommit nära under dom här sista åren. hon är verkligen underbar och har en fin humor, samtidigt som man kan snacka allvar med henne. hon är en person som man inte kan låta bli att älska.
jasmina malmkvist - min lilla filur! en sådan fantastisk tjej hon är! vi har kommit varandra nära under den senaste tiden och jag har upptäkt en människa som bara fyller än med glädje, hur dåligt man än mår. eller, hon gör det med mig iaf.
fanny hansson - flickan som var min närmaste vän från åttan till början av nian. henne som jag verkligen trivs med, vart som helst och hur som helst. även fast vi glider ifrån varandra, så kan man inte släppa taget. hon är en för stor del.
frida luthin - fridis, nog världens mest bekväma människa att umgås med. hon kan få mig att bli glad när som helst. hon är en fin liten solstråle som man aldrig glömmer.
saga gullbrandsson - tjejen med ett leende på läpparna och alltid ett svar. så ser jag på henne, en galet klok och varm person, en person som jag ser upp till. jag känner att jag kan vända mig till henne, vad det än är!
sofie murakass - min tennisbabe! en tjej som jag ser mig själv i, som kan vara den ända som verkligen förstår. för till uppleverserna och till åskiterna är vi ganska lika och det är en stor trygghet att ha henne där.

jag orkar inte med fler, men ni som verkligen betyder något vet det.


Vad heter din bästa kill kompis?

- är inte det självklart?


Vad heter den senare killen som du tyckte om?

- Filipis, min pojkvän som jag fortfarande tycker om


Hur träffades ni och vart?

- först ofic, sen genom innebandyn.


Hur ska en bra pojkvän vara enligt dig?

- han ska bry sig, verkligen bry sig. han ska finnas där hela tiden och vara min bästavän. man ska kunna berätta saker och dela allt mellan varandra. han ska få mig att skratta.


Vad är det värsta/jobbigaste du har varit med om, gått igenom?

- jag gled ifrån mina två bästavänner, jag fick höra att jag kanske aldrig skulle kunna sporta mer med mitt knä, jag blev deprimerad och självmords bedrägen igen.


Om du fick välja att uppleva något igen som du tidigare har gjort, vad skulle det vara då?

- stadium sportscamp faktiskt


Hur många har du varit kär i?

- två


Fotboll/basket/hockey/innebandy?

- innebandy att spela och hockey att beskåda


Vad är din favorit maträtt?

- sallad!


Vad föredrar du? En romantisk hemmakväll med pojkvännen en mörk höstkväll, eller en mysig biofilm?

- romantiskt hemmakväll

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

hörru pruttfisk! du har visst ett smeknamn, MOLLYMECK!



älskar dig molly <3

2010-08-08 @ 20:04:29
Postat av: saga

aww, molly du är så söt! jag älskar dig <3

2010-08-09 @ 10:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0