when i wake up

Nu har jag fixat klart miss Gullbrandssons blogg och jag är ganska nöjd med resultatet! Eller iaf med headern.
Nu sitter jag och ska snart hoppa ner i sängen och spela sims tills jag ska sova. Imorgon ska jag ju som sagt till Stockholm och ALL TIME FUKKING LOW. Tar tåg/bussen in med Louie och möter upp Jasmina. Sen drar vi till signeringen vid fem och sedan vidare till medis där konserten är. Jag kommer ha med mig min vanliga tråkiga kamera, man får ändå inte ha systemen inne. Men bilder kommer tas, jag ska ju träffa Alex Gaskarth (!!!!!!), Jack Barakat, Zack Merrick och Rian Dawson. Det känns bara så sjukt att jag äntligen kommer få träffa dom. ÅH, så taggad jag är.

Men nu ska jag lägga mig till rätta i sängen och spela. Jag hör av mig innan jag åker.


Puss
/mj


Kommentarer
Postat av: saga

söt du är, jag ska fan också spela sims :D

2010-08-15 @ 22:24:52
URL: http://sagagullbrandsson.blogg.se/
Postat av: molly

söt kan du vara själv :D

2010-08-23 @ 21:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0