all star

Chester See – You're Beautiful (Clean Version)
Jag skojar inte när jag säger att låten är underbart fin. Och jag skojar inte när jag säger att det suger att jag har så sjukt äckligt mycket att göra. Men efter att jag upptäckt att jag missat en fysiklektion (det var en matte lektion från början..) och på så sätt missat två saker som ska med på provet valde jag att inte super satsa på provet, alltså mer plugga in grunderna och se vart det tar mig, kanske till ett vg iag. Blir det hemskt finns alltid omprov och sen är ju inte kursen slut förens i vår.

Annars har dagen verkligen varit bajs. Försov mig i morse men hann med bussen. Pluggade fysik tills vi skulle på en föreläsning av nobelpristagaren i fysik. Fråga mig fan inte vad det handlade om, jag sov ganska sten hårt.
Sen hade jag spanska, engelska, fysik och så slutade jag. Nu vill jag sova, men ska plugga istället.

FMLBT

OverAndOut♥

Kommentarer
Postat av: Snape...

MOLLY, SKA VI VERKLIGEN VA KÖTTBULLAR?!?!?! vi borde komma på något bättre, seriöst :D

2010-12-08 @ 19:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0