and if you stay i'll leave you

Känner mig halvt illa mående och allmänt dålig ifall någon bryr sig. Fast mår lite bättre nu, Rasmus hörde nämligen av sig! På lördag kommer båda hit och jag kan knappt vänta tills jag får se dom båda, saknar dom så sjukt.

När jag kom till skolan så väntade det ända jag tog mig upp idag, nämligen dans provet. Det gick la bra och jag vart klar vid halv tio. Beslöt mig för att vara kvar i skolan trots det faktum att jag gick in tio i tolv. Men det skulle jag inte gjort, samhälls läraren var inte där och istället fick vi vikarie. Great tänkte jag, då kan jag ta tolv bussen..men nejnej. Gubben höll kvar oss till kanske tio över tolv, alltså missade jag bussen med max fem minuter..skönt.

Nu är jag hemma iallafall och ska sätta mig och plugga engelska i några timmar. En uppsatts och 40 glosor..ku(k)l liv.

OverAndOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0