and if you want me to be real deap



Myser med min hemma gjorda smoothie i min gosiga säng. Dock hade det varit 53 gånger mysigare om min svenska var klar nu...men drömma kan jag ju alltid göra. Men snart är jag klar, ska bara skriva lite till och sen en berättelse så hon blir nöjd. Blir hon inte det är det hennes egna fel.

Imorgon är det dax för tennisen och på tal om det har jag glömt och packa, vilket jag inte orkar så jag tar det imorgon. Men hur som helst, det är dubbel träning imorgon och på något jävla vänster måste jag få in några timmars matte där emellan. Fråga mig inte hur, men det ska gå!

Nu ska jag fortsätta med denna jävla analys. Fmlbt.

OverAndOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0