AS KUL

Tänkte att jag skulle be om ursäkt för damp/emo inlägget nedan. Som ni förstod var det verkligen sista droppen på en bägare som länge varit på väg att tippa över och jag fick nog.

Men jaja, nu får jag sluta ta ut mina känslor här.
Annars är livet så där, mår väl inte så bra. Nationella gick väl helt okej men något som har förstört dagen är att mitt knä gör så ont. Kunde inte somna för att varje gång jag rörde mig så vet jag inte vad som hände, men knät bara låste och gjorde *** (kuk) ont. Känns precis som efter operationen när jag låg och skakade för att det gjorde så ont. Verkligen en utav de värsta känslorna i mitt liv och så har det varit hela dagen. Kan inte gå normalt och så fort jag ska resa mig/gå/byta ställning så gråter jag inombords.

Men nu ska jag väl börja plugga lite smått, har 40 glosor till imorgon + en utvärdering på Engelska. Men jag är ganska säker på att det kommer funka även fast jag skiter i det, läraren älskar nämligen mig!


Kommentarer
Postat av: Kimedel

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-02-09 @ 16:35:17
URL: http://kimedel.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0