barnen i afrika..

Jag är i ett stort behov av att shoppa..känner att min garderob behöver en update. Men då måste jag även rensa ut min garderob och alla som går Natur och vet vilken vecka vi har fattar att det inte kommer fungera. Men jag får väl inte klaga..tänk på barnen i Afrika. Eller? Haha, av någon anledning tänker jag inte på dom..fy skäms!

Dagen har faktiskt varit helt okej, hade matte från 10 till 14 och sedan lekte jag lite på Jasminas bild och sen idrott. Min klass är underbar, men sport är inte allas starkaste ämne.
Nu är jag hemma och ska plugga fysik och göra en dansredovisning. Åh vad kul, för jag vill inte alls äta BJ och kolla på House och Gossip Girl....eller hur var det nu igen?


FitForFight

OverAndOutBitches♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0