dan före doppar dan

Nu är det en dag kvar till jul. Varför har jag ingen julkänsla för? Jag har precis öppnat julklappar, jag har precis firat jul med alla mat och allt. Vafan kan inte någon bara banka in känslan i mig.

Som sagt, en dag till jul. En onödigt dag fram till doppar dagen.
Hela denna dag ska bestå av en jävla bilresa i nio timmar för att komma upp till farmor. Där ska jag befinna mig i några dagar, så långt ifrån en civiliserad värld som jag kan komma. Under dom dagarna ska jag åka skoter, fira julafton&farbror, umgås med släkten, försöka hitta en mening med livet och rensa skallen. När jag kommer tillbaka är det bäst att mina vänner är redo för mig, för jag kommer ha dagar av sparad energi eftersom jag aldrig gör något där borta.

Annars suger livet. Det suger att jag lämnar mina vänner, det suger att jag kommer sakna ihjäl dom, det suger att min bror lämnar mig, det suger att jag ska sitta i en bil i nio timmar med två personer jag knappt tål, ni suger, jag suger...jag lever med ett positiv syn på livets svårigheter. Men mitt Wii och min iCurl är bäst.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag kommer sakna dig din bajskorv! Hur vågar du åka 9 timmar ifrån mig? va, va va?!??!

2010-12-23 @ 00:15:20
URL: http://oliviab.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0