effektiv tid

Efter flera ganska så effektiva timmar i matte boken så hälsar jag fysiken välkommen. Fast det blir bara några tal, sen ska jag hoppa ner i sängen och sova för det känns som om jag blir sjuk. Mår verkligen galet dåligt och tyvärr (hur gärna, jätte super dubbel mycket gärna) jag vill vara borta från den här veckan kan jag inte det. Att skjuta upp alla dessa prov, redovisningar och inlämningar kommer bara göra det ännu jobbigare senare, därför är det bara att jag tar mig till skolan imorgon.

Men lite hjälp ska jag allt få..en cola fick hjälpa mig igenom det här och nu tror jag nog att jag klarar en halvtimmas fysik innan jag sover.

OverandOutBitches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0