i love the way you lie

Anledningen till att jag inte bloggat är för att jag inte orkar och sen att jag duktigt nog tappade datorn i marken och nu hittar den inte någon fil så det går inte att starta upp..
Spelar egentligen ingen roll, det finns ju fler datorer i huset men den datorn innerhöll alla House avsnitt vilket gör det lite värre.

Träffade inte alls Fanny idag, drog till hälso själv isl och sedan hem för att lata mig. Imorgon har jag planer på att sola, träna, fixa det sista inför nyår och fixa min dator.

Annars har jag inte nämt att Hv vann igår med 8-2 mot gnaget, Donkey Kong på wii är bäst och jag vill åka utomlands. Sen är jag otaggad på att flytta.



OverAndOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0