I need this sound to close my eyes, it’s my everything

Now im back! Orkade inte skriva igår, orkade knappt ha något att göra med omvärlden alls.

Som ni förstod fick jag min OnePiece i julklapp + att jag ska få beställa två HV tröjor när vi kommer hem. Annars fick jag smycken, smyckes träd, ett wii spel, en till kontroll till wii, pengar, pressentkort, ett sked.

Gårdagen spenderades mest med att sova. Sov efter frukost, sov efter en lång promenad, sov innan och efter middagen. Men på kvällen fick jag vara uppe, för då gick vi till min farbror och käkade och hade trevligt.

Dagen har fram tills nu varit helt okej. En liten promenad slutade i en hundattack. Nu är min älskling klar så jag ska ta henne på en tur upp till fjället. Har verkligen saknat att åka skoter, så nu ska det bli skönt att åka.

OverAndOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0