it's the end of another year

the end of 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Mja, det tror jag
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Haha, kan jag aldrig tro

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Tror inte det, men isf grattis!
4. Dog någon som stod dig nära?: Nej, ingen
5. Vilka länder besökte du?: Bara England och Grekland
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?: Men jaa, ofc!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?: 16/8 - All Time Low på Medis
8. Vad var din största framgång 2010?: Klarat av första terminen på Natur
9. Största misstaget?: Många..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Inte så jätte sjuk, men mitt knä är ju inte på topp
11. Bästa köpet?: Biljetterna till ATL tror jag
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Inget, kläder isf
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Jadå!
14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?: Waka Waka eller Stella av någon anledning
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Gladare tror jag
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Tränat..
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Bråkat
18. Hur tillbringade du julen? Hos farmor
19. Blev du kär i år?: Japp
20. Favoritprogram på TV?: Svårt, House eller GG
21. Bästa boken du läste i år?: Harry Potter och Poeten
22. Största musikaliska upptäckten?: All Time Low
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Önskade mig bara pengar, fick några tusen på sparkontot och cash
25. Något du önskade dig men inte fick?: Önskade mig bara en sak
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?: Middag och tårta hemma hos mig med mina flickor!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Säkert
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?: Lite mindre fjortis kanske
29. Vad fick dig att må bra?: Tjejerna
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Var ganska besatt med Taylor ett tag..
. Vem saknade du?: Felicia Smith
32. De bästa nya människorna du träffade? Kände alla mina närmaste från innan, men är glad att jag lärt känna allt nytt folk.


Kommentarer
Postat av: ohmy.fg

utförliga svar, not. värt att göra listan när du inte skriver något som svar. not

2010-12-29 @ 18:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0