jullov!!

Jag vill inte fall igen, jag har för mycket att förlora för att det ska vara värt det.

Jullov bitches! Äntliiiigen säger jag bara! Ingen skola, ingen stress, inget! Bara sova, vara med vännerna, busa och leva livet tills den elfte januari, då sätter helvetet igång igen.

Dagen var faktiskt riktigt mysig, trotts det fruktade fysik provet. Men provet gick riktigt bra, över förväntan. Nu sitter jag och väntar på svaret, håller tummarna för ett fint vg.
Efter provet drog jag och Saga till Cafe George där vi tog en saftig nachotallrik och sedan vidare till bowlinghallen. Klassen mötte Te1, Te2 och NT3 och jag kan väl bara säga att vi kom sist.
Efter bowlingen blev det fika på skolan och fackeltåg till kyrkan. Kyrkan var som vanligt tråkig, men det var mysigt som det alltid är på julavslutningen. Det bästa var nog Sagas franska tal, verkligen super duktigt av henne att gå upp och läsa ett utdrag ur bibeln på franska och göra det bra!

Kvällen hoppas jag på något iaf, det är ju avslutning.

OverAndOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0