kiss my ass

Det borde vara förbjudet för ungdomar att komma hem klockan fem..vart fan tror dom att jag kommer hitta den energin för att plugga när jag har spenderat en hel dag i skolan? Men jag måste ändå sätta mig med fysiken i minst en timme......

Vi kan ju börja med att säga att åka in till skolan så tidigt var helt och hållet pointless. Skrev orden på minst 10 minuter och sen kollar hon inte ens igenom dom..niiiice.
Skolan i sig var ganska pointless, men dock ganska rolig. Gjorde inget förutom att skriva kommentarer på engelskan, svenskan körde vi viskningsleken och på fysiken lyssnade jag bara. Sen där emellan hade jag en och en halv timmes rast, vilket spenderades med goda vänner, snack, mysighet och skratt.

Imorgon är väl som alla vet friday och då börjar dagen med en fin två och en halv timmes lektion där vi ska göra en labb. Roligt, men kanske inte så roligt när vi ska skriva en labb rapport som ska vara inne i Maj. Antingen så tror han att vi inte klarar det eller så ska det vara typ 60 sidor, vilket inte skulle förvåna mig ett dugg.
Men efter skolan drar jag och mamma till Eskilstuna för att handla färg, saker till huset och kläder.

OverAndOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0