little x-mas

Gómorron allesammans!

Somnade framför House igår, som jag alltid verkar göra. Men eftersom då datorn var så nära till hands när jag vaknade så tänkte jag slänga upp ett inlägg.

Idag är det minijulafton i vårat lilla hus. Jag och Rasmus hämtade upp Jeanette efter hennes allt annat än trevliga resa (gooo SJ) så nu är alla samlade. Rasmus sa till mig igår att dom lagt extremt mycket på julklappar till oss, så jag är gaaaanska taggad på att få se vad jag får...fast jag lovar att det typ är ett par strumpor med matchande trosor.

Nu ska jag för ovanligheten skull kolla på House.


OverAndOut

Kommentarer
Postat av: malin

tjabba!

nu har jag frågestund på bloggen!!

fråga en massa, vad som helst ;)

/ kram malin

2010-12-22 @ 12:12:43
URL: http://maliinagneta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0