now im heels over head

Urs vad trött jag är och urs vad trött jag har varit hela dagen. Vart helt seg och knappt förstått vad folk säger...fast det kanske jag inte kan skylla på. Men det tänker jag skylla på när jag säger att ingen fysik har gjorts. Bad, bad Molly..
Efter att ha gjort en gigantisk labb på första och ända lektionen så kom mamma och hämtade mig och tog mig till närmaste staden. Valde färg till rummet och nu väntar jag bara på den enorma tavlan som kommer täcka halva väggen. Köpte inget annat i kläd eller julklappsväg. Ska inhandlas imorgon när jag åker in med brudarna.

På tal om brudarna så ska jag snart träffa några av dom. Vad vi hittar på är en annan femma, det är ju inte direkt så att något händer..
Men jag ska iaf fixa mig lite, för tänk om något skulle dyka upp...typ en fezt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0