Replace the things I've broken, ripped apart and thrown away

I think about you every day- Arttm är en extremt gammal låt, men på något vis har jag börjat lyssna på den igen och den har verkligen tagit upp min smak för A rocket to the moon. Galet bra band och något att rekomendera om ni som mig gillar band som All time low, the Maine, You me at six..ah ni fattar.

Annars gick Jasmina, Lovisa och Hanna precis. Dom kom hit och vi hade lite mysigt tillsammans en stund, om det var för att fira lovet är en bra fråga men det var meningen iallafall.

Imorgon kliver jag upp klockan 08 för att en halvtimme senare sitta hos sjukgymnasten för första gången på länge. Kommer ha jätte ont och någon tår kommer säkert rinna ner men det är för att det ska bli bättre.
Efter sjukgymnasten så drar jag och Fanny vidare till Heron för att käka pizzabuffe på PizzaHut (♥) och spela airhockey. Vi lär ju kolla på bio, men ska jag vara ärlig är det nog dom två första alternativen som kommer locka.

Nu ska jag ladda ner ett House avsnitt, spela sims eller börja tänka på att nana. Vi får se vad som lockar.

OverAndOut

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag älskar dig kommer aldrig bli utslitet för det är så sant så de finns inte. <3

2010-12-21 @ 13:04:12
URL: http://oliviab.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0