shopping!


bild1: nya älsklingar och en par örhängen. bild2: VÄRLDENS bästa mascara. bild3: rolling stone-t-shirt och gråa strumpbyxor.

Lite shopping fick jag allt till när jag befann mig i Eskil med Hanna och Jasmina + Fanny ett tag. Hittade t-shirten som jag letat efter i år, så jag är super nöjd. Hittade dock inte det jag letade efter, en klänning. Men efter ett tag så kom jag fram till att jag lika gärna kan ha ett linne, tights och ett par snygga klackar. Kommer ändå vara svinkallt och sen är man alltid ute på nyår.

Nu ska jag klä ut mig till en kvist för att jag och Olivia har sten bra fantasi och sen vid halv fem kör mamma mig dit. Vid sex är det dax för lagfest, så vi får höras efter det!

Btw, fysik provet gick ganska braa, eller jag är nöjd. En utav dom få som fick G och var bara några få ynka fukking poäng från VG, så på måndag skriver jag om provet för att visa att jag kan det!


OverAndOutBitches♥

Kommentarer
Postat av: hanna

det var gosigt :D <3

2010-12-11 @ 19:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0