lussevakan

Jag skojade med er när jag sa att jag skriver om på måndag...nästa måndag var det tydligen.

Går kvällen började hos Olivia, där vi inte kunde komma på vad vi skulle vara. Men det löste sig, inte till det bästa men det löste sig..jag var lakrits och hon var marshmallows. Haha, jag vet inte om någon fattade vad vi var men söta var vi allt!
Men tillslut blev det ganska ruligt och det var ändå en lyckad kväll.

Annars har jag suttit i sängen från tio tills nu. Knappt rört mig, knappt ätit. Kollat på House, Askungen och lite annat. Känner mig helt utvilad nu och vet inte om jag kommer kunna sova..fast det är ju faktiskt lussevakan idag och då ska man ju vara uppe hela natten.

OverAndOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0