while Im drinking jack all alone in my local bar, and we dont know how



Jag är ju halv cool, därför är jag vaken vid tio. Nja, vaknade av att det var blodstopp i min fot och att den var röd, gjorde galet ont och tjugofyra gånger större än min andra. Kom snabbt på att det var pga av att jag lindat mitt knä för hårt igår och sedan somnat med det..inte alls bra. Men snart är den snart tillbaka till ursprung formen.

Gårdagen var galet nice, bio med två av världens bästa flickor och sedan hem och lägga sig i sin säng och sova.
Det sist nämnda kanske inte var så jätte roligt, men bion var verkligen toppen trotts tjurkärringar och sparkande barn.

Idag ska jag faktiskt göra något, jag ska åka till Nykvarn och vara coatch för mitt egna lag. Vi har minicup med laget och eftersom mitt knä fick sig en smäll igår (tack Ali....!) så kan jag inte spela.
Men eftersom dagen inte bjöd på något annat så ska jag ändå dra mig dit..och försöka få med mig Olivia. Jag saknar den skrutten!

OverandOutBitches

Kommentarer
Postat av: Olivia

Men palla va snygg?

2010-12-04 @ 22:08:59
URL: http://oliviab.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0