yes, you're beautiful to me

Svar:
Saga: Asså du ska veta hur mycket skolan suger utan dig....bli friiisk!
Snape: Vi har redan haft det här snacket Snape..fan assåååå! Leta pepparkak-dräkt så fixar jag resten..duvetvad.


Efter mycket fysik, lite engelska, mycket snack, lite Shan da Man och lite allt möjligt så är jag redo för sängen. Måste bara skriva lite till på engelskan, eller så skyller jag på att Saga är sjuk eller att min dator gick sönder...vad är bäst? Ah, känner mig verkligen as dålig, men orkar tyvärr inte. Har verkligen tappat all ork så här nära slutet..måste rycka upp mig.

Imorgon blir det hem direkt och plugga, om jag inte nu väljer att spela lite tennis där emellan. Det får vi se imorgon, hur jag känner mig och hur värt det är. Annars köper jag en godispåse och drar hem och nötar fysiken.

OverAndOut♥


Kommentarer
Postat av: A2 Hosting

Interesting.

2011-01-21 @ 08:47:35
URL: http://a2-hosting.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0