du jag och döden

Dom dära dag 1,2,3 som jag uppdaterar så ofta, kommer att komma upp lite hur och när dagarna jag är borta, med tanke på att jag vet inte om jag kommer orka logga in mig på internet varje dag för att blogga.

Jag börjar bli ganska taggad för att åka imorgon, eller iaf om man jämför med hur jag var förut. Jag kommer sakna vissa personer, vissa mer än andra, men dom är ju kvar när jag kommer hem och jag kommer spendera resten av mitt lov med dom vilket jag inte kommer göra med släkten. Sen är ändå alla med sina familjer under den här tiden, och jag också självfallet.

Annars är jag så där härligt tom på alla känslor nu för tiden. Det var länge sedan jag skrattade för att jag var glad, det var länge sedan jag grät för att jag var ledsen. Nu är det mer som att jag vet vad jag ska känna om något händer, men jag känner det aldrig. Ska lägga mig och lyssna på kent och se om jag kan känna något.

OverAndOut


Bilden är snygg och jag ser glad ut. Det var det jag ville säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0