you had a bad day

Åkte in en timme tidigare än vad jag behövde, så nu sitter jag i bibblan. Anledning är att jag har 40 glosor som jag måste skriva och då är det lättare att göra det här än att försöka göra det i sista minuten på bussen.

Har extremt lång dag idag, fyra hela lektioner och slutar 15:35. Verkligen otroligt roligt..eller hur var det. När jag kommer hem ska jag bara plugga fysik som är det sista jag har och sen sova, träningen hoppar jag över tills jag kan gå normalt.
Men nu ska jag kämpa mig igenom den sista torsdagen den här terminen...tänk att jag snart har gått en termin på gymnasiet..ganska sjukt om man tänker efter. Känns som om det var igår jag klev in i klassrummet på fjärde våningen och såg min klass för första gången och tänkte: Vafan har jag gett mig in på?



Kommentarer
Postat av: Justinalma

Very interesting & professional site. You done great work.

2011-07-11 @ 09:04:51
URL: http://justinalma.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0