you know i know how

Tre timmars sömn fick jag och sedan spenderade jag min tid i Stockholm från 10:30 till 21:30 (om du räknar tiderna med tåget.) Men jag hade en super mysig dag med två av favoriterna. Hittade sedan den tredje favoriten lite random inne på BikBok som var där med sin pojkvän.
Som sagt har dagen varit jätte bra, har köpt lite för mycket för att räkna upp.

Efter shoppingen gick vi på bio, Narnia 3 i 3d fick det bli. As söt, haha!

Nu ska jag hoppa ner i sängen, måla på lite nagellack och spela sims. Ska försöka somna lite tidigare, ska spendera dagen med Fanny på gymmet och i solariumet. Mysigt att träffa henne igen, det var länge sedan senast.


Självklart så är min OnePiece på..

OverAndOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0