your guardian angel

I väntan på herr.Widuss så tänkte jag bara slänga in ett inlägg.

Går dagen blev riktigt bra! Mötte först upp Lovisa, Saga och Jasmina hemma hos Lovisa och vi började promenera för att möta Sofie som jag inte sett på år och dagar! Så tillslut så var vi samlade, efter en lång, lång tid så var alla samlade. Efter ica så drog vi hem till mig med en varsin bj, utom Saga då. Vi satte oss i mitt kök och började snacka, om allt, alla och inget. Underbar kväll med finaste flickorna!

Som sagt väntar jag på herr.Widuss och Hanna. Hon, Jasmina, maby Saga och jag ska ta våra små rumpor till Eskilstuna, där jag förövrigt är hela tiden även fast jag hatar den där staden. Julklappar, nyårs kläder och annat skit ska inhandlas.
Sen när jag hoppar på tåget igen hoppas jag att finaste bror sitter där. Han kommer hem idag och så som jag har längtat, ÄNTLIGEN! På något sätt, med alla mina flickor och min bror i min närhet blir jag hel. Eller nästan iaf.



OverAndOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0