20.52

Som sagt var Felicia här, vilket var jätte mysigt! Vi pratade gamla minnen, nya händelser och uppdaterade oss lite i varandras liv. Så skönt att vara med henne, för jag har saknat henne något kolossalt! Vi bakade även en kladdkaka som jag tror är den godaste jag någon sin ätit! Helt enormt god, en eloge till oss.

Sen var det dax för träning, som gick helt okej. Efter en hel vecka utan den underbara sporten så var man lite ring rostig, men det funkade iaf! Fick reda på lite saker, och jag tänker lite senare skriva ner mina åsikter för att få bort ilskan. Ramlade även två gånger, utav mig själv! Ibland är jag förjävla klantig!

Nu ska jag duscha, sen äta den himmelska kladdisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0