And you can't fight the tears that ain't coming

Iris med Goo Goo Dolls spelas non stop på min söta dator. Den beskriver exakt hur jag känner och därför kommer jag lyssna på den så många gånger så att den aldrig försvinner från min hjärna.

Skolan var chill, började med engelska, jouren två lektioner som betyder: sitta och prata och ha roligt med sina vänner och sen hkk där vi lagade pasta med köttbullar.
Skulle även haft skollags träning idag, men hoppade över den pga av att det inte var så många som skulle kommit. Så nu ska jag göra mig klar inför tennisen och sen när jag kommer hem blir det kanske fotboll och sen styrketräning, om det inte blir så att jag måste plugga inför argumentationen. Har ingen annan dag och plugga så det kanske blir så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0