avundsjuka

Ligger redan i sängen, ganska tidigt för att vara mig.
Fick tyvärr inte hoppa över maten, pappa fick hets, så jag åt lite iaf.
Bråkade även med mamma idag, bravo!
Jag ska bara skriva av mig lite sen ska jag sova, så vi hörs!

Mina föräldrar och jag har nog världens sämsta förhållande. Jag förstår dom inte och dom bryr sig inte ens om att förstå mig. Allt vi har är ett ytligt förhållande, jag känner knappt mina föräldrar. Jag vet inte varför dom skilde sig och sen gifte sig igen, jag vet inte hur dom var när dom var små, jag vet inget. Ganska tragiskt, men med tanke på att jag inte växt upp med mina föräldrar så är det inte konstigt.
Jag är verkligen avundsjuk på barn som kan säga allt till sina föräldrar, som kan sitta ner och bara prata om inget med dom. Jag kan inte det, min familj är inte byggd på det sättet. Jag vet inte vad som krävs för att det ska bli bra, jag vet bara att jag inte orkar kämpa för att det ska bli bra längre.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vrf växte du inte upp med dina föräldrar?

2010-02-10 @ 22:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0