but the one thing i wish i could forget is you

Står just nu i min siden morgonrock och försöker tänka ut dom rätta orden som beskriver min dag.
Jag har iaf inte gjort mycket, förutom att träna och skriva nationella, vilket gick bra. Det var förvånansvärt lätt faktiskt. Sen efter hade vi kemi där vi kollade på film och sen hkk där vi skrev om reklam.
Efter skolan hade jag skollagsträning, som faktiskt var riktigt kul efter ett tag. Sen var det hem och direkt till tennisen. Skulle även träna fotboll om det inte var så att mina benskydd är borta, vilket betyder att jag måste köpa nya...så jag får vänta tills nästa tisdag.
Ordet som beskriver dagen får nog bli skön.

Något som inte är skönt är att jag har fått hårfärg, fråga mig inte hur, på mina händer och det kliar som en j'de. Men inga utslag iaf, vilket enligt mamma är bra för det betyder att jag inte är allergisk, utan att jag är överkänslig. Någon skillnad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0