Sitter just nu i min säng omgiven att smulor, en sovande Frida och tidningar. En ganska bra kombination om det inte var så att Frida sov. Väntar även på Fanny, men bruden verkar inte komma.

Dagen har varit otroligt bra! Friade alla ♥ dag i skolan och hela skolan var fylld med kärlek och en massa rosa. Frida satt med festkometen i cafeterian så det var bara jag och Fanny på lektionerna, men det funkade mycket bra. Hade först handledartid, buffert där vi kollade på en annan del av köping, spanska, anders och teknik.
Efter skolan drog jag och Frida och solade i en halvtimme, så nu är jag halvt uppbränd och halvt brun men jag har ju någon annan färg på kroppen nu.
Match hade vi även idag, gick nog inte så bra men aja. Gjorde ett mål iaf, så något positivt blev det väl.

I morgon ska jag först åka och shoppa med mamma i antingen etuna eller sthlm, sen ska jag träffa den mycket saknade Filip.

Bjuder på bilder på den söta Frida när hon sover :)



Puss
/mj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0