@ fanny

Som rubriken säger, är jag hos Fanny och ska även sova här.
Skoldagen har varit ganska trevligt. Har för ovanligheten skull jobbat lite idag. Gjorde klart ett till kapitel i matten så ligger ganska långt fram, gjorde klart en so sak så det var nice. Men vad som inte var nice var att vi fick reda på vad vi ska ha på spanska provet och jag märkte att jag inte kan något. Troligtvis kommer jag faila sönder om jag inte börjar plugga nu...men det kommer jag nog inte göra, men jag måste!

Efter skolan var det innebandy som gällde! Först killarnas sen tjejernas, mycket trevligt. På tjejernas träning fick vi våra nya matchställ! Riktigt snygga och stek att devote sponsrar oss. Men efter halva träningen satte jag mig ner, pga knät. Onice.

Nu sitter jag i Fannys säng och planerar kvällen. Det verkar som om det blir kladdkaka och hockey vid halv två i natt för att vi är så coola.
Förresten så har jag laddat över massa jätte gamla bilder, närmare bestämt 8000 och jag hade tänkt lägga ut några på bloggen, så var beredda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0