hemma

Efter en hemfärd på 10 jävla timmar så är jag hemma! Helt otroligt att det tog så lång tid eftersom det knappt tog 8 när vi skulle upp.
Menmen, det jag har gjort idag är väl att åka skidor och bil...mja vad rolig dag. Nej, faktiskt inte. Jag åkte dessutom skidor med pappas vänner, som har varit professionella skidåkare och var helt galna. Åkte bara dom brantaste backarna där backen bestod av 95 % is och 5 % snö. Inte för att det var några problem med det, jag har ju åkt skidor sen jag var kanske 3, så det var ingen fara, men bara det att det var sjukt läskigt att kasta sig ner i backen och när man kände att skidan inte fick grepp...urrss!

Nu ska jag fixa mig för sängen och sen ska jag göra en ny design till bloggen! Spännande lär det bli,efter som jag är säker på att det kommer faila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0