I know they said believe in love is a dream that can't be real

Justin Bieber – Favorite Girl spelas just nu non stop i mina högtalare. Ruskigt söt låt!

Kom hem från skolan för någon timme sen och ska snart iväg på träning.
Skolan var helt okej, Fanny var tillbaka och vi tog en jävla massa bilder som ni ska få se när jag kommer hem från träningen. Underbart att ha henne tillbaka, nu är ligan hel igen ;)

Jag måste bara uttrycka min ilska över detta väder! Kan det inte komma LITE mer snö...
Jag är så sjukt trött på snön att jag hellre skulle kunna ta slask och regn. Sen att det ska bli kallare och mer snö i helgen gör ju inte direkt saken bättre...

Nu ska jag bege mig ut i vädret...eller ovädret kanske vi ska säga.

Puss
/mj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0