och så blinkar du till

För det första så kan ni anteckna att min näsa känns jätte konstig pga av florsockret som jag råkade få upp där, eller råkade men det kom iaf upp där...
Sen kan nu ju anteckna att jag kom hem nu.

Det var sjukt najs hemma hos Flamis, fast det är det väl alltid med mina vänner? Åkte hem tidigt iaf, eller inte tidigt, men tidigt för mig. Jag har ju en resa till Åre som jag ska klara av.
Innan jag åkte ut så träffade jag älsklings-Filip, super mys!

Nu sitter och letar musik så jag klarar den långa bilresan till Åre, så har ni något bra ni kan bidra med så är jag öppen för förslag. Bara att höra av er, jag är vaken hela natten. Eller okej, jag ska försöka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0