i'll keep you my dirty little secret

Spanska är inte direkt min grej. Har aldrig varit och kommer aldrig och vara...iaf inte med Nina som lärare.
Om jag ska vara ärlig bryr jag mig inte om vad tjuvar heter eller om man böjer ett reflexivt verb annorlunda än vad man böjer ett vanligt regelbundet verb. Mjo, jag vet att jag kan vara hc ibland.

Dagen har bestått av den segaste och tråkigaste dagen i skolan hittills. Jag somnade nästan på bilden där vi håller på med konst historia och jag kommer inte ens ihåg något jag gjorde på svenskan. Jag var tvungen att äta frukost, en glass blev det, för att vakna till liv innan Anders.
Tack gode gud så är min klass underbar och svenskan var så rolig så att jag fick en fin avslutning på dagen.
Tennis träning efter skolan fast jag inte orkade och det gick riktigt bra. Önskar bara att innebandyn gick lika bra..

Nu ska jag väl ta en sista till på spanska orden och sen krypa ner i min säng och sakna min pojkvän.

Puss
/mj




i'm in love,
and its awesome.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Sv: Fina vän, du har alltid mig också! Tycker vi ska ses snart sötan

2010-02-04 @ 22:37:54
URL: http://oliviab.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0