I'm a real big fan of yours, but I'm quite the joke to you

Tränade precis in det sista på teknikredovisningen och påminde mig själv att jag måste ta med mig datorn. Jag tror att det kommer gå bra men jag är inte direkt säker. Jag får hålla tummarna helt enkelt.
Imorgon är det lång fredag, men tillsammans med klassen så tror jag att det kommer gå snabbt. Efter skolan så är det hem och tagga match.
I helgen så har jag inget bestämt. Ska se till att jag träffar älskling och gör något roligt. Känner nästan att jag måste shoppa, men jag tvivlar på att han vill följa med mig i affärer, jag tål inte min mamma och varken Fanny eller Frida har pengar, så jag får nog åka själv eller ragga upp någon annan sötnos som vill åka.
Nu är klockan mycket och jag ska sova!

Puss
/mj




what is love?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0