im wonder why im wasting my time

Äntligen måndag...ah fast nej.
Det ända jag inte tycker om när det gäller måndagar är att det är slut på helgen, ingen träning, ingen mer sovmorgon och en vecka kvar tills jag får träffa Filip. Annars är den okej, det är roliga lektioner och dagen går ofta fort.

Är hemma nu iaf och ska fira mami som fyller år! Grattis! ♥
Har ni tänkt på att det är otroligt många som fyller år i Februari? Igår fyllde Lusse och Joakim år, idag fyller mamma, Ida, Elin och Emma år, osv. Många föräldrar som hade skoj i Juni...?

Imorgon så är det nationella proven i svenska för oss stackare som går i 9an. Inte så nervös, tycker mest bara att det kommer bli tråkigt eftersom jag inte har någon koncentrations förmåga och kommer därför sitta och stirra ut under halva tiden. Svårt tror jag inte att det kommer bli, för tänk att alla som går i 9an i hela Sverige gör det, då kan det ju inte vara så svårt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0