just give me a break

Efter en jobbig dag så är jag äntligen hemma med en huvudvärk och en konstig känsla i hela kroppen. En sjukdom på väg? Ja, jag tror det.
Nu ligger jag i en av sängarna på hotellet och kollar på CSI-Miami som jag alltid gör på torsdagskvällar. Saknar bara en varm choklad med vispgrädde och marshmallows så blir det perfekt. Och en Filip Karlsson också, tack.

Min papsi har typ fått lunginflammation, så det är jätte synd om honom. Men galningen ska ut och åka imorgon också, men själv är jag är osäker. Orkar inte bli sjuk och bara ligga hemma i flera dagar. Nej, jag ska hålla mig frisk om det blir så att jag skiter i skidor för en dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0