lips of an angel

It's really good to hear your voice saying my name
It sounds so sweet
Coming from the lips of an angel
Hearing those words it makes me weak
And I never wanna say goodbye

Förlåt för depp inlägget nedan, lite stressad för tillfället. Som tur är har vi flyttat fram argumentationen så jag har bara tekniken att oroa mig för.
Skolan var helt okej, Fanny drog hem efter första lektionen så det var bara jag och Frida kvar av våran lilla grupp, men jag klagar verkligen inte! Frida är ju underbar.

Just nu ligger jag iaf i sängen och längtar tills mamma kommer hem så att hon får ta hand om mig, min mage håller på att dö känns det som. Men har tagit två tabletter så det har lagt sig lite men det för kanske en halv timme sen låg jag och skrek för det gjorde så ont.

Ska gå nu och lär inte blogga mer om jag inte mår bättre

Puss
/mj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0