men du är lika ensam nu

Nu är jag hemma igen efter en god middag med far och bowling med världens bästa kill-kompisar.
Åt på en restaurang med pappa, men jag var tvungen att springa iväg för killarna hade bokat bana till bowlingen, så jag kände mig lite elak, men han hade någon galen kompis där, så han hade det nog bra.
Bowlingen då...ja, man kan ju säga att bowling kanske inte är min starka sida, men roligt är det och jag kom inte sist!

Nu ska jag nog hoppa i sängen och läsa lite, för imorgon blir det tidigt med lite skidåkning och sen hemresa mot hemmet. Ska väl bli roligt, men jag hade gärna stannat lite mer för jag saknar inte mariefred. Skönt att vara borta från allt, att bara vara med pappa har nog varit bra för mig.




Kommentarer
Postat av: filip<33

sööt :D

2010-02-27 @ 22:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0