oh-my-god, how ridiculous where we?

Länge sedan, javisst, men internet har krånglat sönder men nu verkar det fungera.
Dagen har varit bra, kändes som om det gick otroligt snabbt. Vi hade nog bara en lektion där vi jobbade och den varade 20 minuter. Annars har det varit jouren, nationella och allmänt lek. Men det är nog ganska förståeligt, vi har ju sportlov nu. Super skönt verkligen, ingen skola på flera dagar!
Vad som inte är skönt är att jag tror att jag blivit sjuk...så onice att det inte finns! Nu när det är lov och jag ska bort, då ska jag bli sjuk. Men vi får se hur jag mår imorgon, förhoppningsvis mycket bättre.

Vi fick även skoltröjorna/byxorna för både klassen och för laget. Allt är enormt skönt och ganska snyggt, iaf våran älg! Laddar bara upp bilder på klassens för jag orkar inte ta på det andra.


Min röv ser otroligt stor ut, men ville att ni skulle se hur fint det står mowlly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0