snälla, kan du hjälpa mig att fly?

Ännu en dag avklarad och hur skönt är inte det?
Nu är det bara en dag kvar tills lovet börjar, sen blir det skidåkning, chill och massa mer i Åre.

Dagen har iallafall varit trevlig! Sov ju hos Fanny vilket var super mys! Vid ett bakade vi en kladdis och satt oss vid tv:n för att kolla på tyskland-sverige i herrhockey. Dom vann med 2-0 som kanske alla visste och min älsklingspelare höll nollan. Ranger borde vara stolta över att ha en sådan bra (och snygg) målvakt.
Skolan då, den var helt okej. Frida satt i cafeterian så det var bara jag och Fanny på lektionerna. Vi hade inget speciellt förutom att vi gjorde våran argumentation och började på nationella muntligt. Nationella är roligt och jag diskuterar med Ludwig, vilket gör det nästan roligare.
Sen har jag tränat tennis som vanligt, gick bra tillslut. Dock avskyr jag våran grupp, så det är tur att tennis är en sådan individuell sport så jag slipper samarbeta med dom.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag kanske plugga lite spanska.

Puss
/mj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0