taggad som sjutton

Mötet gick väl så bra som ett sånt möte kan gå. Fick ut mig lite och somnade nästan.
Direkt efter drog jag mig till sängen och sov tills nu. Skönt att äntligen sova ut!

Nu ska jag klä på mig sen dra ner till hallen där bästavän och massa andra pojkar ska spela mot Telge.
Efter dom har småpojkarna match och sen har vi äntligen match. Derby möte hemma mot Strängnäs!
Bästa Frida står i mål och jag är taggad som sjutton, så förlust finns tyvärr inte i våran värld.
Ett plus är att jag får träffa den länge saknade Emma Andersson! Åh, det kommer bli underbart att träffa henne igen.

Nu ska jag bege mig ner och tvinga i mig en fruktsallad till frukost.
GlHf till moi.

Puss
/mj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0